Monday 20 May 2013

Sambutan Hari Guru 2013 - Kisah 1

,
As salam..

meh nak citer sambutan hari guru di SKTM 2..
aku pecahkan by part la ek..
sebab nanti ada jek yang termuntah hijo menengok gambar yang banyak sangat..
yang kot celah mana ntah depa ni mengambik..
nampak kamera je kami semua sengih jekk..
aku takdan pun nak bawak kua kamera sendiri..
sebab terlalu ghairah nyambut hari guru..hahaha
ko melampau..ghairah terus ek!!

aku rasa sejak berada di tahun ke3 mengajar di SKTM 2..
aku rasa inila sambutan yang paling meriah pernah aku alami since aku bertugas di sini..
kalau sekolah lama aku tak yah citer la ek..
memang MERIAH memanjang..
tak dapat dinapikan..eceh..
bukan nak membanding ek..
just nak bagitahu je..
keh..keh..

Sambutan Hari Guru di SKTM2 disambut pada hari guru jugak  iaitu 16 Mei 2013..

memula mesti kena amik gambar sendiri untuk kenangan hari guru khas untuk 2013..maklumla..setahun sekali je kan??cam raya plak ek..hahaha

tema adalah PURPLE uols!!

actually banyak sangat gambarnya..tapi aku up gambar2 yang ada aku jela ek..
bagila chance aku giler glamour kat blog aku sendiri..
bukan selalu giteww..hahaha



spot me!!

acara dimulakan dengan guru diarakkan dengan kompang...tapi tak ngambik gambarnya..adala gambar2 cikgu-cikgu lain..tapi takdan nak download dr fb sktm2..


so kita skip je citer pasal tu ek..
teruskan dengan nyanyian lagu hari guru dan lagu tema hari guru..
siap yang dipertua PIBG rakam video kami nyanyi up dalam youtube..
kalau rajin korang searchla tengok..
sebab aku tak berapa nak glamer kat sekolah..
maka takde sangat nampak muka aku..agegege..


gambar2 yang dicilok dari fb SKTM2..kami punya fotograper bertauliah yang snap..hehehe..aku tukang tempek je kat sini ek..




antara souvenirs yang diberikan oleh pihak BKGK kepada guru2..alhamdulillah..ada jugak extra beg balik kampung..hahaha


tu time aku terima souvenirs dari GB sekolah aku..handsome tak GB aku..cam mat salleh wa cakap lu!!!

 pulut kuning dibuat khas untuk acara merasmikan hari guru SKTM2 2013 oleh yang berbahagia GB 

our barisan pentadbir..

selesai jek perasmian..terus la adanya acara2 persembahan daripada cikgu2 kepada murid2..
dan juga daripada murid2 kepada cikgu2..
memang best2la..
tapi aku tak up gambar la kat sini..
sebab banyak sangat la plak..hahaha

sampai di sini dulu kisah 1 ek..
nanti bersambung kisah 2 iaitu cikgu bermain aktiviti outdoor plak..
kita tengok sapa yang menang ek...

ku tinggalkan korang dengan gambar2 gedik cikgu SKTM2...hahaha
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



...to be continued...



0 comments to “Sambutan Hari Guru 2013 - Kisah 1”

Post a Comment