Sunday 21 July 2013

Aish Iskandar 9 Bulan..

,

As salam..
Alhamdulillah..dak Aish dah genap 9 bulan semalam..
Sat je kan..
Masa betul2 jeles arr ngan kita..
Nanti tup2 dak Aish dah berjalan..
Sure rindu nak tengok dia kecik2 balik..
Dah2..jangan nak suruh aku banak lagi ek.
Cukupla kot dengan 4 orang yang ada ni..
Tu pun dah berperang okeh!
Bahaha..ppfftt!

Aku just nak buat quick update je..
Dak Aish sekarang dah ada gigi 2 batang..
Baru nampak banyak sikit keluarnya..
Tapi nak ambik gambar memang tak dapatla..
Punyala payah kot.
Sekarang nak ambik gambar dia pun gegor je manjang..
Dia tak dok diam okeh..
Aptb!!

Secondly, dia dah sangat aktif..
Tak dok diam..
Asyik manjat je..pastu landing ikut dan..
Cuak aku okeh!
Kalau ko ada belakang dia..
Dia lepas je tangan datang terus kat ko..
Urut dada aku okeh!!
Kalau nak letak dia atas walker pun sekarang dia dah refused..
Siap buat keras badan..
Takmo lembutkan kaki..
Haru haih!!
Tapi bila aku nak dok dapur sat2..
Aku terpaksa letak jugak dalam walker..
Sebab kalau biar kat bawah..
Semua benda nak kuis2 pastu kutip bawak masuk dalam mulut..
Hadehhh!!

Ohh..sekarang bila sebut babai
Dah pandai angkat tangan lambai..
Tapi tak berapa rajin sangat nak buat..
Hahaha..
Selalunya babai tokayah dia je la..
Orang lain xmo sangat babai..hehe
Macam2 la ko dik..

Nak pakai baju dia pun berperang..
Peluk ketik aku!
Mesti nak kena ada benda utk dia main..
Tu pun still tak dok diam jgk..
Nak pakai pampers pun mau 15mins..
Ppfffttt...

Apapun aku berdoa semoga dak Aish membesar dengan sihat..
Menjadi anak yang soleh..
Aminn..:-)

0 comments to “Aish Iskandar 9 Bulan..”

Post a Comment