Monday 22 July 2013

Empat Belas Hari Berpuasa

,
As salam..
Semalam flat gila babas..
Plus sakit gigi plak semalam..
Balik memasak untuk berbuka..
Terus tido..
Tak larat sangat..
Nasib dak Aish pun tido awal..
So sambil bf dia dua2 lena..

Berjaga pukul 4pg..
Kukus pau jiran sebelah bagi last week..
Aku makan tu je masa sahur dengan makaroni goreng..
Jadila habuan bersahur..
Buat milo untuk dua dara pingitan tu..done!

Ohh..tadi aku cek slip gaji untuk July..
Alhamdulillah...ada tunggakan untuk bulan ni..
Dan alhamdulillah..dah mula dapat gaji pokok baru..
Terkejut jugak..macam banyak plak naiknya ek..
Pepun rezki ramadhan dan rezeki nak raya ni..
Banyakkan nak pakai duit..
Syukur sangat..
Kot dapat bonus lagi kot..
Hehe..*veranganitufree*


gambar semalam..dak Aish kalau dapat stereng over sangat tau..mau patah signal dia nak tarik..huhu


Baju raya belum setel lagi sesikit..
Planning nak cari baju kurung readymade anak2 aku..
Untuk pakai raya ke-2..
Untuk raya first dah lama setel..
Seluar dak Aish nak cari lagi sehelai..
Seluar kakak lagi sehelai..
Ko taula budak umuq 12 tahun..
Dah pandai rekues nak seluar camne..
Hari tu kat brand oultet habis size dia..
Ni tengok malam ni nak gi cari kat uptown danau..
Hari tu gi ada aku tengok..
Tapi tak bawak kakak masa tu..
Seluar dia banyak je kat umah ni..
Tapi dah namanya rayakan..
Dapat la seluar baru sorang 1..
Jadila habuan raya..khennn...


budak nk kena pukk kt bont nih..geram tengok lagak dia macam orang beso sgt!!


Korang dah setel ke persiapan raya?
Aku nak cari tudung je..ngee..

posted from Bloggeroid

0 comments to “Empat Belas Hari Berpuasa”

Post a Comment