Thursday 18 October 2012

Macam-macam pengalaman

,

AS SALAM.

uols sihat..i olss masih sihat walafiat dan masih menghitung hari menunggu bilala my dear baby nk keluar?hehe..

Ohh..dah 4hari cuti awal dari mengajar..dok rumah selain dari buat kerja2 rumah...rutin hanta ambik ank gi sekolah (kalau hubby kerja) masih berjalan as usual..alhamdulillah Allah masih bagi kekuatan dan kelaratan kepada saya untuk melaksanakannya..syukur!

Kalau boring2..saya googled baca pengalaman2 bersalin bloggers..bukan takde kerja lain..tp sengaja mencari aura dan semangat untuk menghadapi bahagian saya pulak soon..huhu

Ank no 4 pun takut ke?

Sudah tentu!!sebabnya saya sudah melahirkan 3 cahaya mata chomel dan sempurna sifatnya dengan SANGAT berlainan pengalamannya..sudah pasti untuk.baby yg ke-4 ni pengalamannya juga berlainan..

Dan saya berharap saya bakal menempuh pengalaman yang memudahkan...menyenangkan..dan diredhai Allah..dan juga berharap saya tak overdue..hehe

Ya Allah, Peliharalah anakku selama dia berada dalam kandunganku,

Dan sembuhkanlah ia, Engkaulah Maha Penyembuh, tiada penawar melainkan penawar Engkau, penawar yang tidak lagi mengundang sebarang penyakit,

Ya Allah, keluarkanlah dia dari kandunganku pada hari kelahirannya secara mudah dan selamat,

Ya Allah, jadikanlah bayiku sihat, sempurna, pintar, berakal, berpengetahuan, cerdik, beriman serta soleh.

Ya Allah, perelokkanlah akhlaknya, fasihkanlah lidahnya, merdukanlah suaranya untuk membaca al-Quran dan al- Hadith Rasulullah S.A.W

Doakan saya..

Published with Blogger-droid v2.0.8

0 comments to “Macam-macam pengalaman”

Post a Comment