Friday 27 September 2013

Kak Cik Yaya Pun Takmo Kalah | Her New Hair Cut

,
As salam..
Jumaat yang tak besh..
Sebab esok sekolah..ahaha..
Teruk betulkan?
Esok ada GERKO..
Rasa cam dah lama tak datang sekolah hari Sabtu..
Terus rasa liat giteww...
*alasan*

Tak sabar nak tunggu Ahad..
Nak tengok kak cik Yaya bersukan..
Kat Taman Tasik Perdana tu hah acaranya..
Gempak!!
Lepas tu plak lawatan derang ke Taman Burung..
Layankan aje..aktiviti kanak2 pun syiok jugak kalau dilayankan?
Dapatla bawak dak Aish tengok burung..
Ngeee..

Panjangnya mukadimah!!
Tajuk kemana entry kemana..*pang kang!!*

Nak cerita pasal rambut baru kak cik Yaya..
Dia pun takmo kalah jugak..
Nak potong rambut jugak..
Tapi penakut jugak cam dak Aish..huhu
Lepas potong rambut dak Aish kat entry ni [Link]

Aku tengok kedai potong rambut akk tu bukak plak..
Payah tul kedai tu nak bukak..
Aku suka potong ngan dia sebab elok dan kemas..
Dah biasa plak dengan dia..
Regular customer since aku blm kawen kot..ahaha..giler punya lama..
Mak aku sibs aku potong ngn dia jugak..
So konfiden sikit kan..
Berbaloi tunggu sampai dia bukak..haha..

Aku terpaksa potong rambut kak cik Yaya sebab ada 'kawan' kat rambut dia..
Berjangkit kat Tadika tuh..
So terpaksala potong pendek..
Lepas tu boh clear lice gel tu..
Then sikatkan dengan sikat kutu..
Yang ada telur je..ibunya takde plak..
Sekarang ni takdela menggaru2 je..
Lega selesai satu masalah..huhu


gambar kak cik Yaya masa rambut panjang..(sebelum)


nila hasilnya..saje bagi pendek camtuh..supaya bersih sikit nampak..hilang curly2 segala bagai..hahaha


Okla..dah nak habis waktu free nih..
Nak masuk kelas kul 330 jam lagi..
Happy weekend uols!!

0 comments to “Kak Cik Yaya Pun Takmo Kalah | Her New Hair Cut”

Post a Comment