Thursday 26 September 2013

Pelekat Anti Nyamuk Jenama Mozzie

,
As salam..
Aku rasa penah kongsi pasal ni kat sini..
Takpela aku kongsi lagi sekali la..
Takde rugi apa pun..
Ilmu kan sentiasa perlu dikongsi.
Bertambah lagi ilmu untuk mommies out there..
Untuk kebaikan anak2 kita jugak..


ni la gambar pelekat anti nyamuk mozzie ni..aku ambik sekali rupa sebenar pelekat tu..kena lekat kat baju..


Bau serai giteww..
Wangila pada aku..
Kalau boleh lekat kat seluar dia atau baju bahagian belakang..
Jangan lekat kat atas baju bahagian depan..
Sebab nanti bau tu kuat sangat kat hidung dia..huhu

Lepas habis pantang dak Aish kot baru aku kenal benda nih..
Tu pun sebab nyamuk berkenan sangat kat Aish..grrrrrrr
Aku survey kat farmasi sendiri2...
Setiap farmasi lain harga..kenapa ntah..
Paling murah aku penah jumpa RM12.90..
Aku rembat sekali 3..

Ada farmasi yg jual mahal sangat..
Kat Manjaku tak penah ada stok..
3 Manjaku aku gi..nan hado!!!
So aku cari kat farmasi jek..senang..


ini belakang kotak..arahan memakai..nanti korang beli korang bacala sendiri..hehe


ni lagi satu jugak option kalau ko takmo pakai pelekat..ni dia kena sembur kat anak ko..jangan bagi kena mata jek..jenama mozzie jugak..


Tapi pelekat is preferable la untuk aku..
Terpulang pada korangla kan..
Actually banyak lagi pilihan pelekat anti nyamuk yang ada di pasaran..
But to me this is the BEST la so far..
Memang berkesan untuk dak Aish..
Alhamdulillah..
Dan paling penting affordable untuk mommies kan?

Ada lagi yang mahal yang gelang2 bagai..
Yang tu aku tak penah guna..
Sebab so far dak Aish serasi je ngan benda ni. Bukan baby je..anak besar pun boleh je lekat..
Takde hal..
Yang penting anak kita tak kena geget dengan NYAMUK..gitewww..
Sekian entry anti pelekat nyamuk jenama Mozzie...ngee

0 comments to “Pelekat Anti Nyamuk Jenama Mozzie”

Post a Comment