Monday 16 September 2013

Sabtu (7-9-2013) ~ Ke Majlis Kahwin Adik Effa (colleague)

,
As salam..
lepas setel kursus intergriti tuh..(Link)
balik rumah amik anak2 aku kat rumah parents aku..
then tunggu zohor..
terus siap2 ke kenduri kawan sekolah aku..
adik dia kawen kat batu 24, Gombak
dekat dengan Muzium Orang Asli
belum penah lagi sampai situ..
pestime la kiranya tuh..
tapi nak pergi senang jek..
sebab ikut jek signboard Muzium Orang Asli..
sampaila situ..ngeee..

kat sini tak dok lama pun..
tapi lauk pauk dia masyaAllah..
sedap nak mamps!!
especially pajeri nenas dia..
hmm..aku yang dah kenyang pun makan tak hingat jugak..
hhahaha..


  ni jek sempat disnap..lepas makan terus nak cabut balik
sebab lepas tu nak ke rumah seorang blogger jugak..
dalam kalangan mommies gojes jugak..
kena tunggu next entry la ek..
ngeee..

kasi tempek satu dengan tuan rumah..
adik dia la kawen..
ni kawan aku efa nama dia..
pangkat adik2 jugakla dengan aku..
kami sesama cikgu ngaja sains giteww...

gambar pengantin tak dapat nak snap..
payah sebab bawak banyak handbags #alasan
sebab aku pergi ngan anak2 jek..
hubs aku kerja..

tu pun aku dapat 5 undangan open house..
1 jek dapat ku pergi..
tu tunggu next entry..
teruja ai dapat jumpa blogger tu..
sebab pestime jugak jumpa..
cuma rapat kat alam maya sajok..
kah..kah
til next entry ye..

0 comments to “Sabtu (7-9-2013) ~ Ke Majlis Kahwin Adik Effa (colleague) ”

Post a Comment